مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-09دانش

فارس من| مدال آوران المپیاد و مطالبه ای که پس از چند سال به نتیجه نرسیده است


مدال آوران المپیادهای علمی چند سالی است که خواستار ساماندهی سهمیه های کنکور و اختصاص سهمیه به برگزیدگان رشته های نوظهور المپیادها هستند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ موضوع سهمیه های کنکور مسأله ای است که به دغدغه بسیاری از داوطلبان کنکور تبدیل شده است، به طوریکه هر از چند گاهی حتی پویشی در رابطه با سهمیه های کنکور ثبت می کنند.

برگزیدگان المپیادها که اتفاقا داوطلب کنکور هستند هم از این قاعده مستثنی نبوده و گهگاه داد سهمیه را سر می دهند و خواستار ساماندهی سهمیه ها و اختصاص سهمیه کنکور به مدل آوران کنکور هستند که این مسأله در رابطه با داوطلبان بسیاری از رشته های نوظهور که هنوز سهمیه ای در کنکور برایشان لحاظ نشده است، بیشتر دیده می شود.

کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این زمینه مطالبه اختصاص سهمیه کنکور به مدال آ وران المپیاد سلولهای بنیادی و بازساختی دانش آموزی را داشته اند.

سردبیر سوژه فارس من در این باره گفت: در حال حاضر در کشور ایران 14 رشته المپیادی برای دانش آموزان وجود دارد که مشمول سهمیه کنکور هستند ولی المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که یکی از المپیادهای خوب، نوپا و نوآورانه است که بنیانگذار این رشته نیز جمهوری اسلامی ایران است با وجود بیش از هشت دوره برگزاری موفق، هنوز مشمول سهمیه کنکور نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مدال آوران المپیاد و مطالبه ای که پس از چند سال به نتیجه نرسیده است

فارس من| مدال آوران المپیاد و مطالبه ای که پس از چند سال به نتیجه نرسیده است